Just Me And God

سلام خداجون!دوباره اومدم!

منو به درگاه ملکوتیت میپذیری؟

خداجون خیلی وقتا میشه اینقد دلم میگیره اما کسیو پیدا نمیکنم تا باهاش حرف بزنم غیر تو!بعدش با کیسه ای از اشک و طلب میام سراغت که چرا سرنوشت منو اینجوری رقم زدی!نه نه...!منظورم این نیست که من از سرنوشتم گله دارم که چرا اینجوری رقم خورده!میخوام بگم به خاطر حرف و تهمت و توهین و تحقیر دیگران با تو گلاویز میشم!

ادمیزاد همینه دیگه!تا کم میاره و به بن بست میخوره میره پی خدا!در غیر این صورت سرمست از دنیاس!

من از سرنوشت خودم شکایتی ندارم بالعکس بعضی وقتا میشه احساس میکنم خوشبخت ترین ادم رو زمینم!

حتی وقتی یه خودکار یه اصلا یه جورابی میخورم که با سلیقه خودم باشه!

خداجون!تو خودت خوب میدونی امثال اره امثال چند فرسخ ازت دور شدم!و اینم میدونی که چرا اینجوری شدم!کی منو به این روز انداخت!تقصیر خودم بود یا نه!

خداجون کمکم کن زود خوب شم!زود زود!

دستمو بگیر!منو دریاب!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,ساعت 23:23 توسط alone girl| |


Power By: LoxBlog.Com